René van de Kerkhof vreest exit tegen Marokko: 'Ik ben er niet gerust op"
Nu de groepsfase er voor Oranje opzit, kan het WK volgens PSV- en Oranje-iconen Willy en René van de Kerkhof écht beginnen. Maar als we René mogen geloven, is het WK komende maandagochtend ook alweer voorbij voor Nederland. "Marokko heeft gewoon een topploeg. De intensiteit van die gasten, een paar spelers van PSG én Saibari... Ik ben bang dat we het niet redden", zegt René in de Willy en René Podcast van Omroep Brabant. "Ik denk dat het aan gaat komen o