Concerten Bij ons in Brabant krijgen maandag herkansing na hittechaos
De stadionconcerten van Bij ons in Brabant zijn verplaatst naar maandagavond. Eerder ging er nog een streep door het evenement, dat eigenlijk op vrijdag en zaterdag in het Philips Stadion zou plaatsvinden. Door de extreme hitte werd op vrijdag de vergunning van het evenement ingetrokken, ook zaterdag bleek het niet veilig genoeg om de show door te laten gaan.Vanwege de extreme warmte trok de gemeente de vergunning voor het concert van vrijdagavond eerder al in. De organisatie zette vervolgens in