Formule E vervangt Formule 1 in Zandvoort: ‘Mis wel het geluid’
Circuit Zandvoort heeft vandaag bekendgemaakt dat vanaf 2027 de Formule E zal worden verreden op het circuit. Michael Bleekemolen deelt zijn verwachtingen over het nieuwe evenement en blikt vooruit op de komst van de elektrische raceklasse naar Zandvoort. Ook omwonenden reageren op de plannen en geven hun mening over het aankomende evenement.