Elektrische BMW M3 is kneiterdik, maar heeft geen zes-in-lijn
24-06-2026 16:00 via autoblog.nl

Elektrische BMW M3 is kneiterdik, maar heeft geen zes-in-lijn

Een week na de onthulling op Le Mans was de BMW M Neue Klasse Concept al te zien in Nederland. Tijdens de Historic Grand Prix op Zandvoort, om precies te zijn. Deze auto heeft verder weinig met de historie van BMW te maken, maar dat mag de pret niet drukken.
Lees meer »

Auto nieuws



Vernieuwde Audi Q4 e-tron wel beter maar nog niet foutloos
Vernieuwde Audi Q4 e-tron wel beter maar nog niet foutloos
Audi draait het turbogat de nek om
Audi draait het turbogat de nek om
Dit oranje beest kost minder dan Brian Brobbey
Dit oranje beest kost minder dan Brian Brobbey
Je bent welkom op de A12 en A27. Ik herhaal, je bent welkom op de A12 en A27
Je bent welkom op de A12 en A27. Ik herhaal, je bent welkom op de A12 en A27
In dit vakantieland betaal je je scheel aan een huurauto
In dit vakantieland betaal je je scheel aan een huurauto
Koop de Purosangue van Joseph Klibansky met verrassend weinig kilometers
Koop de Purosangue van Joseph Klibansky met verrassend weinig kilometers
Deze nieuwe hypercar uit Nederland doet iets wat niemand anders doet
Deze nieuwe hypercar uit Nederland doet iets wat niemand anders doet
Het geluid van de Audi Nuvolari
Het geluid van de Audi Nuvolari
Hierom is jouw slimme snelheidsassistent onbetrouwbaar en onveiliger dan je denkt
Hierom is jouw slimme snelheidsassistent onbetrouwbaar en onveiliger dan je denkt
Het einde van de onnodig hoge EV is nabij
Het einde van de onnodig hoge EV is nabij
Belgische overheid veilt epische supercars die in beslag zijn genomen
Belgische overheid veilt epische supercars die in beslag zijn genomen
Morgan Midsummer Coupé: dicht en bijna uniek
Morgan Midsummer Coupé: dicht en bijna uniek
Nationale Ombudsman trekt aan de bel: Digitaal tolsysteem A24 moet anders!
Nationale Ombudsman trekt aan de bel: Digitaal tolsysteem A24 moet anders!
Deze coupé waar er maar 10 van gebouwd worden komt naar Nederland!
Deze coupé waar er maar 10 van gebouwd worden komt naar Nederland!
Desktop versie