Nationale Ombudsman trekt aan de bel: Digitaal tolsysteem A24 moet anders!
Het volledig digitale tolsysteem op de A24 (de Blankenburgverbinding tussen Vlaardingen en Rozenburg) moet per direct op de schop. Dat stelt de Nationale Ombudsman , Reinier van Zutphen, in een kritisch rapport dat vandaag is verschenen onder de titel 'E-Tol: een digitaal systeem dat zijn tol eist'. Padoem pats!