Weghorst reageert op vertrek bij Ajax: 'Maar mijn periode hier is niet geslaagd...'
Wout Weghorst is trots dat hij het shirt heeft mogen dragen van Ajax. Dat laat de spits blijken in gesprek met de clubkanalen van de Amsterdamse club. Zaterdagochtend werd Weghorst gepresenteerd bij FC Twente, waardoor er na twee seizoenen een einde komt aan zijn tijd in Amsterdam. Als kind had Wegh...