Wat vind jij ervan dat het skatepark bij De Sniep in Waddinxveen weg is?
Eerder dan verwacht ging vorige week het skatepark bij sportpark De Sniep op de schop. De toestellen waren afgekeurd en niet meer te repareren. Een petitie om de ontmoetingsplek te behouden of te verv