Het is donderdagavond weer raak geweest in Breda. Opnieuw zijn 's avonds dixi's in brand gestoken. Het is de zoveelste keer in een paar weken tijd dat de mobiele toiletten worden verwoest.Drie dixi's zijn bij het bos aan de Marellenweg in brand gestoken. De brandweer werd rond kwart over negen in de avond gealarmeerd.
Omdat het risico groot was dat het vuur zou overslaan op de bomen, rukte de brandweer met meerdere voertuigen uit. De dixi's branden wel volledig uit. Van de mobiele toiletten is n