Brommobiel in botsing, andere partij lekke band tot gevolg
Groningen – Een brommobiel is zaterdagmiddag met een auto met aanhanger in botsing gekomen. Dat gebeurde op kruising Verlengde Hereweg met Van Iddekingeweg in Groningen.
Het ongeluk gebeurde rond 12:10 uur. Hulpdiensten zijn aanwezig geweest. De bestuurder van de 45km/u auto wordt gecontroleerd in ambulance.
Politie is aanwezig onderzoekt het ongeluk en spreekt daarbij met getuigen. De aanhangwagen heeft een lekke band door de botsing met de brommobiel auto.