Johan Derksen ziet overschatting bij Oranje: 'Is gewoon een middelmatig elftal'
Johan Derksen en Theo Janssen zijn niet te spreken over het spel van het Nederlands elftal. Vooruitblikkend op het duel van Oranje met Tunesië uiten de twee aan tafel bij Vandaag Inside Oranje stevige kritiek. De 5-1 overwinning op Zweden heeft volgens Janssen en Derksen zand in de ogen van de fans gestrooid.