Wat moeten we hier mee in omroepland? Een paar commerciële zenders lijken die ontwikkelingen al een aantal jaren te hebben omarmd en zelfs versterkt. Die zie ik nog niet opspringen om de inclusieve samenleving met een gelijke, veilige plek voor iedereen te beschermen. Dus dan moet het van de NPO komen.
Aan de talkshowtafels is het daar ook kommer en kwel met onduidelijke gasten, die zonder aanwijsbare expertise over van alles en nog wat hun mening mogen geven. En dat vaak avond aan avond. E