Ripple-CEO keert zich tegen bitcoinmiljardair Saylor: ‘Je schaadt de markt’
De discussie rond de bitcoinstrategie van Michael Saylor draait op volle toeren, en daar kwam eerder vandaag een extra laag bij. Dit keer komt de kritiek niet van analisten, maar van Ripple-CEO Brad Garlinghouse.
Hoewel Garlinghouse positief blijft over bitcoin, vindt hij dat de manier waarop Strategy (voorheen MicroStrategy) de afgelopen jaren miljarden heeft geleend om steeds meer bitcoin te kopen, de cryptomarkt juist schade heeft toegebracht.
‘Niet bitcoin is het probleem’
Tijden