Beursbeleggers kochten een recordhoeveelheid Hyperliquid munten
Beursbeleggers investeerden gisteren een recordbedrag in de hyperliquid-beursfondsen. De instroom was zo’n 95 miljoen euro, wat meer dan vijf keer zoveel is als het vorige record.
Duizenden crypto-investeerders krijgen ons nieuws als eerste via WhatsApp. Gratis aanmelden.
In het kort:Donderdag werd een recordbedrag van ongeveer 95 miljoen euro geïnvesteerd in de verschillende hyperliquids-beursfondsen.
Dat is vijf keer zoveel als heet vorige record en ongeveer een derde van het totale