27-06-2026 12:05 via telegraaf.nl

‘Dat NAVO nog bestaat hebben we enkel te danken aan Rutte’

In De Krant van Kamran neemt Kamran Ullah de afgelopen nieuwsweek door. Nederland is door de groepsfase van het WK heen. Maandag staat de wedstrijd tegen Marokko te wachten. Hoewel Nederland zich daarop verheugt, bereiden gemeenten zich ook voor op eventuele spanningen op straat. Verder is de hoofdredacteur van De Telegraaf onder de indruk van Mark Rutte, die woensdag op bezoek was bij Donald Trump in het Oval Office. Waar zou de NAVO zijn zonder Rutte? En: vanwege de hittegolf is op veel plekke
Lees meer »

Algemeen nieuws



’Rusland is veel meer dan Poetin en de oorlog’
Valentijn Driessen: ’Laat slapende Rob Jetten dan maar in Nederland blijven!’
Realityster Diva Brons deelt eerbetoon aan overleden De bachelorette-kandidaat Mats Grotenbreg: ’Er is niemand zoals jij’
TT Assen: MotoGP-pole voor Jorge Martín; Van den Goorbergh en Veijer starten als 14e en 15e in Moto2
Martin Visser: rechters laten burgers die braaf te veel spaartaks betaalden in de kou staan
Zelenski deelt beelden van grote Oekraïense aanval op Russische fabriek
LIVE | Bliksem ingeslagen bij Concert at Sea, bezoekers weggestuurd
LIVE | ’Bliksem ingeslagen bij Concert at Sea, bezoekers weggestuurd’
Directeur voetbal Marijn Beuker op wip bij Ajax
Risico’s onweer vaak onderschat: dit moet je vooral niet doen
Na zorgelijke aftocht in Parijs stelt Jannik Sinner fans op Wimbledon gerust: ’We begrijpen mijn lichaam beter’
Prins Harry en gezin logeren tijdens VK-bezoek op koninklijk landgoed
'Rusland is veel meer dan Poetin en de oorlog'
De eind-bbq staat weer in de groepsapp: ’Slotavonden teamsport zijn belangrijker dan ze lijken’
Desktop versie