De Majesteit waarschijnlijk verkocht, koper nog niet bekend
Het lijkt erop dat Raderstoomboot De Majesteit via een rechtstreekse koper is verkocht. De veiling voor het 100 jaar oude raderstoomschip liep vandaag af. Het openingsbod stond op 450.000 euro, later op de dag verscheen op de veilingswebsite de melding dat het schip onderhands is verkocht.De huidige eigenaren van de raderstoomboot, Christine en Klemens Key, maken vermoedelijk binnenkort bekend wie de nieuwe eigenaar is als de verkoop rond is. Ook is nog niet bekend of het schip na de verkoop aan