Radio 10 gaat in gesprek met ’opgebroken’ Gordon over ochtendshow
Radio 10 gaat met Gordon in gesprek over het vervolg van de mede door hem gepresenteerde ochtendshow op de zender. Dat laat een woordvoerder van de zender desgevraagd weten aan het ANP. Gordon gaf vrijdag in een interview op Radio Veronica aan dat het ritme hem opbreekt en dat hij niet weet of hij wel met de show door wil gaan.