Praat mee: Is het terecht dat ziekenhuizen geen vette hap meer serveren?
Een vette hap scoren: in veel ziekenhuizen kan het nog. Maar in het ziekenhuis St Jansdal in Harderwijk is onrust ontstaan onder het personeel nu de frikandel en de plakjes ham van het menu in het restaurant is geschrapt. Volgens het ziekenhuisbestuur moet het menu bestaan uit een ’gezonde balans’. Wat vind jij?