Duitse arts bekent twaalf patiënten te hebben gedood
Een 40-jarige Duitse arts, betrokken bij zorg voor mensen die ongeneeslijk ziek zijn, heeft tijdens zijn proces in Berlijn bekend twaalf patiënten om het leven te hebben gebracht. Hij wordt beschuldigd van de dood van twaalf vrouwen en drie mannen in de leeftijd tussen 25 en 87 jaar, in de periode september 2021 tot juli 2024.