Botic van de Zandschulp heeft liever bloedheet dan kletsnat Wimbledon: ’Liever dit dan dat het met bakken uit de lucht komt’
Hij sloeg het ATP van Mallorca deze week vooral over vanuit voorzorg, maar Botic van de Zandschulp lijkt helemaal klaar voor zijn openingswedstrijd op Wimbledon. Maandag opent hij in Londen baan zeven als hij het in de eerste partij van de dag (om 12.00 uur Nederlandse tijd opneemt) tegen Aleksandar Kovacevic.