@Cecile, misschien kun je van je probleem met allerhande functieknoppen anders dan GEDCOM uploaden een apart bericht aanmaken op dit Helpdesk-forum? Dat is de knop Plaats Nieuw Bericht op https://www.stamboomforum.nl/fora/4/0/0 Graag met een link naar de pagina waar het probleem optreedt en/of met schermafdrukken, zodat me mee kunnen kijken. Dan staan verschillende onderwerpen niet door elkaar-) Blader of zoek ook a.j.b. door reeds aangemelde items op dit Helpdeskforum, om dubbele aanmeldingen t