Gemeente gaat verlieslatend dienstenchequebedrijf overlaten
Op de Stadense gemeenteraad werd donderdagavond een plan goedgekeurd om het verlieslatende dienstenchequebedrijf over te laten. De bedoeling is om daarbij zowel de 145 cliënten als de achttien medewerkers mee te nemen.