Trio veroordeeld voor aandeel in groepsverkrachting in Astridpark
Drie mannen zijn dinsdagmorgen door de correctionele rechtbank van Kortrijk veroordeeld voor hun aandeel in een groepsverkrachting in het Astridpark. De jongste van de drie moet anderhalf jaar de cel in. De twee anderen krijgen een straf met uitstel.