Supporters in de VS: “Gelukkig hebben we al een schone reis gehad”
Na twee keer een gelijkspel als resultaat, zakt de moed in de schoenen bij veel supporters van de Rode Duivels. Maar hoe zit het met de Limburgers die een flinke duit hebben betaald om hun team live te zien spelen in de VS? “Hier hebben we er nog vertrouwen in.”