Snikheet rallyweekend lokt veel volk: “Het hitteplan heeft goed gewerkt”
De Ardeca Ypres Rally lokte het voorbije weekend opnieuw heel wat volk naar de Westhoek. Vrijdag was het bakken en braden in de zon. Zaterdagvoormiddag moesten zowaar de paraplu’s worden bovengehaald voor enkele fikse onweersbuien. Het hitteplan dat de organisatie uitrolde naar aanleiding van de tropische temperaturen, deed zijn werk.