Ook BAS geeft GS Beobank Hoboken ongelijk, Antwerpse club promoveert niet: “Hier eindigt onze strijd”
Drie keer is scheepsrecht, maar niet voor GS Beobank Hoboken Ster. Na het Sportcomité en het Beroepscomité heeft nu ook het BAS de klacht van de Antwerpse club ontvankelijk maar ongegrond verklaard en dus spelen de Hobokenaren ook volgend seizoen in tweede nationale.