Hittegolf zwengelt discussie aan: moeten we allemaal aan de airco?
Midden in een uiterst gemene hittegolf laait de discussie op: zou het niet beter zijn als we ‘op zijn Amerikaans’ overal airco installeren? Of zou dat net averechts werken voor de rest van de buurt?